حضور شناورسازان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی انزلی



نخستین نمایشگاه بین المللی شيلات، آبزيان، صيادی، تجهيزات و صنايع وابسته و نمايشگاه بين المللی صنايع دريايی، بنادر و دريانوردی در منطقه آزاد انزلی با حضور فعالان این صنایع از نقاط مختلف کشورمان از جمله شناورسازان منطقه آزاد قشم و 10 کشور خارجی آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا، این نمایشگاه بین المللی از 10تا 13مرداد ماه در دو سالن مجزا در مرکز نمایشگاه ها و همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار می شود و سازمان منطقه آزاد قشم با برپایی یک غرفه، توانمندی های سه شرکت شناورساز مطرح این منطقه را به نمایش گذاشته است.
نمایندگان شرکت آرام شناور کیان قشم، مد کندآلو و عصر آبی خلیج فارس با انتقال تجهیزات و ماکت صنعت شناورسازی توانمندی های خود را در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته اند.
صنايع ساخت و تعمير كشتی، تجهيزات دريايی، خدمات دريايی، خدمات بنادر و كشتيرانی، تحقيقات و آموزش دريايی، اقيانوس شناسی، علوم جوی صنايع فراساحلی و خدمات مشاوره و مهندسی هشت بخش اصلی نمايشگاه بين اللملی دريانوردی بنادر و تجهيزات وابسته این نمایشگاه را تشكيل مي دهند.
در نمايشگاه بين المللی صنايع دريایی، دريانوردی بنادر و تجهيزات وابسته منطقه آزاد انزلی شركت هایی از كشورهای نروژ، دانمارک، فرانسه، لهستان، چين، جمهوری آذربايجان، آلمان، تركيه، ايتاليا و سنگاپور در كنار نهادها و سازمان های دولتی و بخش خصوصی فعال ایران در حوزه  صنايع دريايی حضور دارند.

در اين نمايشگاه انواع تجهيزات اقيانوس شناسی و هواشناسی تجهيزات مخابراتی، مديريت پروژه های دريايی، تجهيزات مهندسی، سواحل صنايع گردشگری و تفريحات دريايی سكوها و تجهيزات بندری صنايع كشتی سازی تجهيزات و عرشه لنگرها، خدمات دريایی و بندری و مهندسی سازه های دريايی، تجهيزات حمل ونقل دريايی صنايع فراساحل نفت و گاز امور نظامی و دفاعی سوخت و باتری موتورها انواع شناورهای نفتی و تجهيزات باری و مسافری به نمايش گذاشته شده است.

همچنین طی این مدت نخستين نمايشگاه بين الملی شيلات و آبريان صيادی و صنايع وابسته نیز با حضور دو شركت نروژی در حوزه صنايع شيلاتی و نهادها و سازمان های دولتی تخصصی و بخش خصوصی فعال کشورمان در مركز همايش ها و نمايشگاه های منطقه آزاد انزلی بر گزار می شود.

در این نمايشگاه نیز انواع محصولات فرآوری شده شيلاتی، پرورش ماهی در قفس،  پودر ماهی،  سردخانه  های نگهداری  و سيستم های بروردتی پرورش ماهيان سرد آبی و گرم آبی، توليد ماهيان تزئينی، دارو مكمل های غذايی توليد كنسرو و صنايع  وابسته و ساير صنايع و تجهيزات مربوط به صنعت شيلات به نمايش گذاشته شده است.

بنا به این گزارش، شرکت های شناورسازی منطقه آزاد قشم با پشتوانه علمی بیش از دو دهه دانش و تجربه دریایی و تولید انواع شناورهای مسافری با بدنه های آلومینیوم، فایبرگلاس و فولادی و همچنین شناورهای صیادی و تحقیقاتی در نمایشگاه صنایع دریایی منطقه آزاد قشم حضور پیدا کرده اند.

امتیاز به خبر :