افزایش رشته های کارشناسی ارشد در موسسه آموزش عالی قشم

رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم از اضافه شدن رشته مدیریت جهانگردی گرایش توسعه و برنامه ریزی به رشته های مقطع کارشناسی ارشد این موسسه خبر داد.

به گزارش فرینا، سراج الدین محبی در اینباره گفت: پیش از این چهار رشته اکوتوریسم و طبیعت گردی، حسابداری، مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی و مدیریت مالی در موسسه آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد وجود داشت و با اضافه شدن مدیریت جهانگردی گرایش توسعه و برنامه ریزی رشته های مقطع ارشد این موسسه به پنج رشته رسید.

محبی افزود: هم اکنون بیش از 250 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی در حال تحصیلی هستند و امکان انتخاب رشته جدید نیز در دفترچه آزمون امسال فراهم است.

وی گفت: این رشته با توجه به استقبال شایان توجه دانشجویان درسال های قبل از مدیریت جهانگردی گرایش بازریابی و همچنین بررسی چشم اندازهای گردشگری جزیره قشم در آینده به رشته های موسسه آموزش عالی افزوده شد.

به گفته رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم هم اکنون بیش از 550 دانشجوی در رشته های حسابداری و نرم افزار کامپیوتر در مقطع کاردانی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت امور بانکی، جغرافیای سیاسی، مدیریت هتلداری، کتابداری و اطلاع رسانی در مقطع کارشناسی و همچنین حسابداری و مدیریت جهانگردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این موسسه در حال تحصیل هستند.


 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :