لزوم استفاده شرکت‌های پارس جنوبی از محصولات تولیدی استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بر لزوم لزوم استفاده شرکت‌های پارس جنوبی از محصولات تولیدی استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فرینا، سید حسین حسینی محمدی در نشست با مدیران مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در عرصه تولید است و باید از تولیدات استان به خوبی حمایت شود.
حسینی محمدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: در راستای تحقق اهداف مورد نظر در بحث اقتصاد مقاومتی باید از تولیدات داخلی به خوبی حمایت کنیم و دست تولیدکنندگان را بگیریم.
وی گفت: برای تامین نیازهای مصرفی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی، توانمندی مورد نیاز در بین تولیدکنندگان استان بوشهر وجود دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خواستار تحکیم ارتباط بین تولیدکنندگان استان بوشهر با شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس شد و افزود: به منظور فرهنگ‌سازی مصرف کالای داخلی استان بوشهر تاکنون نشست‌های خوبی برگزار شده است.
حسینی محمدی از تلاش برای شناسایی و احصاء دقیق فرصت‌های سرمایه گذاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: به منظور هدایت سرمایه‌گذاران و بهبود فضای کسب و کار کتابی با موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان تدوین می‌شود.


 

امتیاز به خبر :