برگزاری اولین دوره مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور در ارس

اولین دوره مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور در منطقه آزاد ارس برگزاری شد.

به گزارش فرینا، اولین دوره مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور در رشته استخری و در 2 رده آقایان و بانوان در منطقه آزاد ارس برگزار شد. 
این مسابقات که از 10 مرداد آغاز شد، در رده بانوان با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد. مسابقات مردان نیز از 11مرداد آغاز شده و تا 13 مرداد ادامه داشت. 
بر همین اساس، در شنای 100 متر با مانع بانوان، مهشاد نیک سیرت از آذربایجان شرقی اول شد و عنوان دوم به مرجان آهن پنجه از منطقه آزاد ارس رسید. فاطمه حیدری از آذربایجان غربی نیز عنوان سوم این رشته را کسب کرد. 
در رشته شنای 50 متر حمل آدمک با پای غواصی نیز مریم اسدزاده از آذربایجان شرقی اول شد. مرجان آهن پنجه از تیم منطقه آزاد ارس و افسانه شالیاری از کردستان نیز به ترتیب عناوین دوم تا سوم را کسب کردند. 
همچنین در رشته 50 متر حمل آدمک، عنوان نخست به ثنا قدیمی از آذربایجان غربی رسید. فاطمه برمک از اردبیل در این رشته دوم شد و آزاده سروش از زنجان و ثنا همایونی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند. 
در رشته 50 متر حمل آدمک با حلقه نجات نیز مقام های اول تا سوم به ترتیب به فاطمه حیدری از آذربایجان غربی، حدیث محمدی از کردستان و حنانه راشاد از زنجان رسید. 
در رشته تیمی 25*4 متر حمل آدمک نیز تیم آذربایجان غربی اول، زنجان دوم و آذربایجان شرقی سوم شد. 
بر اساس امتیازبندی صورت گرفته، در مجموع پایانی رقابت های بانوان نیز آذربایجان غربی با 53 امتیاز در رده اول ایستاده است و تیم های آذربایجان شرقی، زنجان و منطقه آزاد ارس به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند. 
گفتنی است، در اولین دوره مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور، به میزبانی منطقه آزاد ارس، تیم های از منطقه آزاد ارس و استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان حضور دارند و در 2 روز ابتدایی مسابقات 55 ورزشکار خانم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

امتیاز به خبر :