پایانه مرزی نوردوز ساماندهی می شود

مدیر پایانه مرزی نوردوز منطقه آزاد ارس از ساماندهی این پایانه در سال جاری خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد بایبوردی در نشست خبری به تشریح برنامه ساماندهی پایانه مرزی نوردوز و عملکرد چهارماهه اول سال جاری پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: اولویت اول برنامه امسال ساماندهی پایانه مرزی نوردوز به ساماندهی فضای عمومی پایانه و بهسازی فضاهای اداری اختصاص دارد.
بایبوردی افزود: باتوجه به کمبود فضای اداری، برخی ادارات مستقر در پایانه با مشکلاتی روبرو هستند و فضای اداری این پایانه افزایش پیدا می کند.
بایبوردی با اشاره به آمار تردد روزانه ۸۰۰ مسافر و حدود ۱۰۰ کامیون از مرز نوردوز، از شروع برنامه بهسازی سالن های مسافری و فضاهای عمومی از سوی سازمان راهداری و پایانه های مرزی کشور خبر داد و تصریح کرد: اعتبار جذب شده برای پایانه مرزی نوردوز در این خصوص و در دولت یازدهم 40 میلیارد ریال بوده است.
مدیر پایانه مرزی نوردوز با بیان اینکه این مرز ویترین کشور محسوب می شود، گفت: با مقایسه آمار چهار ماهه اول سال جاری با مدت مشابه سال قبل، افزایش ۲۹ درصدی تردد مسافرین قابل مشاهده است که یکی از دلایل آن لغو روادید بین ایران و ارمنستان است.
وی در پایان با اشاره به استقرار شبانه روزی کارکنان زحمتکش پایانه گمرک نوردوز از آمادگی برای خدمات دهی شبانه روزی برای مسافرین و کامیونداران عبوری از مرز نوردوز خبر داد.
گفتنی است، مرز نوردوز تنها مرز ایران و ارمنستان محسوب می شود و این مرز واقع شده در منطقه آزاد ارس، یکی از مرزهای مهم کشور در زمینه عبور مسافر و ترانزیت کالا محسوب می شود.

امتیاز به خبر :