تبیین نقش رسانه در توسعه شهرستان بندرماهشهر

نشست شورای اداری شهرستان بندرماهشهر با حضور استانداز خوزستان و خبرنگاران حوزه انتخابیه ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان تشکیل شد.

به گزارش فرینا، نشست شورای اداری شهرستان بندرماهشهر با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرهای ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان به دعوت از نماینده مردم این شهرها و به میزبانی این سازمان تشکیل شد.

در این مراسم که با عنوان نقش رسانه ها در توسعه منطقه برنامه ریزی شده بود، استاندار خوزستان، نیز حضور داشت و طی سخنانی، خبرنگاران را مدافع مرزهای حقوق اساسی جامعه دانست و عدم حضور مطبوعات آزاد و خبرنگاران آزاده، آزادی و سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

غلامرضا شریعتی، خبر و اطلاع رسانی را از مهمترین ارکان عصر اطلاعات عنوان کرد و تمام دستگاههای دولتی را به عدم گلایه از خبرنگاران توصیه کرد و گفت: گسترش آزادی های مدنی و کاهش دغدغه روزنامه نگاران در همه حال به سود جامعه است.

در ادامه این نشست، نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه، هندیجان و جایزان در مجلس شورای اسلامی، ضمن برشماری برخی اشکالات رسانه ها، یکی از علتهای مشکلات کشور را عدم استفاده از ظرفیت های رسانه های کارآمد دانست.

علی گلمرادی در ادامه گزارشی از عملکرد خود در حوزه انتخابیه را تشریح کرد و تصویب بودجه ای 270 میلیارد ریالی برای رسیدگی به معضل آب و فاضلاب شهرستان ماهشهر و اختصاص 1400 میلیارد ریال اعتبارات استانی برای انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان را از مهمترین اقدامات اخیر دانست که میتواند پس از سالها، آب سالم را تحویل شهروندان دهد.

سخنرانی و خوشامد گویی معاون مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سخنرانی مدیرکل ارشاد اسلامی استان خوزستان، سخنرانی نمایندگانی از اصحاب رسانه ی شهرهای ماهشهر، امیدیه و هندیجان و تقدیر از خبرنگاران حاضر، بخشهای دیگر این مراسم بود.


 

امتیاز به خبر :