رصد خانه منطقه آزاد ماکو احداث می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: رصد خانه منطقه آزاد ماکو احداث می شود.

به گزارش فرینا، حسین فروزان در جمع دانش آموزان مبتکر و خلاق ماکو که با حضور معاونین، مدیران و مشاوران سازمان منطقه آزاد ماکو برگزارشد، افزود: آینده کشور اسلامی به دستان شما دانش آموزان مبتکر و خلاق رقم خواهد خورد و باید به این قشر توجه ویژه شود.
فروزان گفت: استفاده از توان نخبگان در پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزادماکو حائز اهمیت است.
وی افزود: همگرایی بین نخبگان و مسئولان علم یکی از سلاح‌های مهم و اساسی در امر توسعه است و بر این اساس می‌توانیم از توان علمی نخبگان در راستای توسعه این منطقه بهره بگیریم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بابیان اینکه مشکلات زیادی در زیر ساختهای آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: امسال آزمایشگاه سه مدرسه در سطح منطقه آزاد ماکو را تجهیز می کنیم.
فروزان در ادامه بابیان اینکه به جوانان باید فرصت داد تا مشکلات خود را بیان کنند، افزود: نباید با نا صداقتی، ناسلامتی با دانش آموزان رفتار شود.
وی ضمن ابراز خرسندی که جامعه ما ، رو به سوی پیشرفت است و از حالت رکود خارج خواهد شد، گفت: هر چقدر ما ضعیف باشیم حق مان پایمال می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین برای احداث رصد خانه مجهز در منطقه آزاد ماکو قول مساعد داد.
در این نشست دانش آموزان خلاق و مبتکر منطقه آزاد ماکو ضمن معرفی خود به ارائه طرح ها و ایده ها پرداختند و ضمن  تشکر از بذل توجه مسئولین سازمان در امر تحقیق و پژوهش خواهان حمایت های مادی و معنوی سازمان منطقه آزاد ماکو شدند.



 

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :