امنیت امروز ایران مرهون ایثار شهدا و آزادگان است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در همایش آزادگان اردوگاه موصل ۲ با اشاره به از خودگذشتگی ها و تلاش های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، امنیت امروز ایران و مناطق مرزی کشور را مرهون ایثار شهدا و آزادگان دانست.

به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی ضمن خیر مقدم به آزادگان حاضر در این همایش گفت: میزبانی از آزادگان سرافزار در منطقه آزاد ارس، افتخار بزرگی است که نصیب این منطقه شده است.
وی افزود: آزادگان با صبوری خود در برابر مشکلات دوران اسارت، روحیه شجاعت، ایثار و شهامت را به جامعه تزریق کردند و این عزیزان یادگار شهیدان بزرگوار برای ملت ایران هستند.
عرب باغی امنیت امروز کشور به خصوص در مناطق مرزی را مرهون تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس، شهیدان و آزادگان دانست و خاطرنشان کرد: در کنار این عزیزان، سازمان ها و نهادهای دولتی و نظامی نیز در دوران سازندگی و بعد از آن، تا به امروز با صداقت و ایثارگرانه سازندگی و امنیت را در کشور پیش برده اند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه گفت: نسل جوان امروز باید دفاع مقدس را با خواندن و شنیدن خاطرات آزادگان به طور کامل لمس کرده و اگر فرهنگ والای ایثار، شهامت و شجاعت به نسل های بعدی منتقل شود، بدون شک این نسل ها به نسل حاضر در دفاع مقدس افتخار می کنند.
گفتنی است، برنامه بازدید از منطقه آزاد ارس و زیارت قبور شهدای مرزی جلفا، بخشی از همایش آزادگان اردوگاه موصل ۲ بود که امروز در منطقه آزاد ارس و با حضور مسئولین سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولین شهرستان جلفا و مسئولین برگزاری همایش برگزار شد. چهارمین دوره این همایش به میزبانی آذربایجان شرقی از ۲۱ تا ۲۵ مردادماه برگزار می شود و منطقه آزاد ارس نیز میزبان یک روز از این همایش بود.

امتیاز به خبر :