دیدار مدیرعامل منطقه آزاد قشم با آزادگان دوران دفاع مقدس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در دیداری صمیمانه با خانواده های آزادگان از جانفشانی های این بزرگمردان تاریخ تقدیر کرد و آنان را مایه آبروی ایران اسلامی دانست.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این دیدار با بررسی چالش ها و مشکلات آزادگان دستور رسیدگی سریع به مطالبات آنان را صادر کرد و با اعطای لوح تقدیر از صبوری بی پایان آنان تشکر کرد.
در متن این لوح تقدیر آمده است:
"امام صادق علیه السلام می فرمایند: آزاده در همه حال آزاده است، اگر بلا و سختی به او رسد، شکیبایی ورزد و اگر مصیبت ها بر سرش فرو ریزند او را نشکنند، هرچند به اسیری افتد و مقهور شود و آسایش را از دست نهد و به سختی و تنگدستی افتد، چنانکه یوسف صدیق امین به بندگی گرفته شود ومقهور و اسیر گشت ولی این همه به آزادگی او آسیبی نرساند. اصول کافی، جلد 2 صفحه 69
با سلام و تحیات
روز 26 مرداد 1369، میهن اسلامی شاهد حضور کبوتران سبکبالی بود که پس از سالها حضور در اسارتگاه ها قدم به خاک پاک میهن اسلامی می گذاشتند. قاصدک آزادی در چنین روزی پیام آور رهایی بود. این کبوتران از بندرسته به آغوش ملت خود برگشتند. میهن اسلامی چراغانی بود و شعف و سروری وصف ناپذیر از حضور این رسولان انقلاب و جنگ سراسر ایران را فراگرفته بود. آزادگان به محض ورود بر خاک وطن بوسه زدند، سرزمینی که قدم به قدم آن با خون بهترین فرزندان این ملت تطهیر شده بود. آنها توانستند در سالهای زجر و شکنجه و درد و بیماری، جسم و روح و روان خود را حفظ کنند تا در بازگشت به میهن در صحنه های مختلف اجتماعی سرمشق و نمونه ای باشند برای همگان تا در دوران سازندگی ملت ما پرصلابت تر و مقاوم تر با دشمنان خود روبرو شود و مشکلات را با بردباری به منظور پیشرفت، ترقی و عظمت ایران اسلامی تحمل کند. اینجانب این روز عزیز را به شما تبریک عرض نموده، از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان که همواره یار و یاورتان بوده اند آرزوی سلامتی و توفیق دارم. امید است با عنایت معبودی بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی موفق و موید باشید."

امتیاز به خبر :