مونسان مدیری خوش‌ نام است

رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران با اشاره به سوابق مدیریتی علی‌ اصغر مونسان معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گفت: آقای مونسان جزو مدیران خوش‌ نام و با سابقه است.

به گزارش فرینا، محمد‌ جواد پیش‌بین رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران با بیان این مطلب افزود: در بررسی سوابق مدیریتی آقای مونسان نکته منفی مشاهده نمی‌شود و او یکی از مدیران خوش‌ نام است و امیدواریم حضور این فرد با تجربه مدیریتی در مراکزی مثل منطقه آزاد کیش بتواند در حوزه صنایع‌ دستی نیز مثمر‌ ثمر باشد.
او افزود: انتظار و توقعی که از رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری وجود دارد این است که به هر سه حوزه نگاه برابر وجود داشته باشد.
پیش‌ بین افزود: هر حوزه سازمان دارای ظرفیت‌ های بی‌ نظیری است که نیازمند توجه است. به‌ عنوان مثال در حوزه صنایع‌ دستی گوهر‌ سنگ‌ ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توصیه می‌شود گوهر‌ سنگ‌ ها به‌ طور ویژه مورد توجه رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی قرار گیرد.
رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران ادامه داد: صنایع‌ دستی در اشتغال‌ زایی و ایجاد در آمد نقش مهمی دارد و در این میان گوهر سنگ‌ ها یک ظرفیت بی‌ نظیر است که توجه به این حوزه می‌تواند نقش مهمی در تولید و ارز آوری داشته باشد.
او خاطر نشان کرد: آماده همکاری کامل با رئیس جدید سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری هستیم.

امتیاز به خبر :