موفقیت دانش آموز قشمی در جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

رییس آموزش و پرورش بخش شهاب قشم از كسب رتبه اول دانش آموز این بخش در جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی در محور بازارچه درس کار و فناوری خبر داد.

به گزارش فرینا، سیدمسلم دریانورد در این باره گفت: هانیه ملاحی دانش آموز مقطع متوسطه اول از آموزشگاه اندیشه دولاب در مرحله کشوری سومین جشنواره نوجوان خوارزمی در بین شرکت کنندگان سراسر کشور با ابتکار خود در زمینه ساخت صنایع دستی موفق به کسب رتبه اول شد.
وی ادامه داد: این جشنواره در راستای سیاست های کلی آموزش و پرورش، توجه به جایگاه دانش آموزان به عنوان کارآفرین، پرورش و شکوفايی استعدادهای نوجوانان و توسعه و تعميق روحيه پژوهش در آنان برگزار می شود.
به گفته دریانورد توسعه و تعالی فرهنگ مطالعه و پژوهش، کاربردی کردن علوم، ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی و فنی جوانان، رشد و شناسایی استعدادهای نوآوران جوان و نوجوان و آماده سازی نسل جوان برای ورود به میدان رقابت های علمی و فنی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می آید.
رییس آموزش و پرورش بخش شهاب قشم اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی و برگزاری دوره های کار آفرینی در مدارس متوسطه اول انگیزه مضاعف در دانش آموزان منطقه برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی ایجاد شده است.
رییس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب ضمن قدردانی از تلاش این دانش آموزکسب رتبه نخست کشور در جشنواره نوجوان خوارزمی را به جامعه فرهنگیان استان و به ویژه همکاران پرتلاش منطقه شهاب تبریک گفت و افزود: این موفقیت جز با تلاش و پشتکارخود دانش آموز و حمایت های دلسوزانه اولیاء و مربیان وی به دست نمی آمد.
بنابراین گزارش، سومین دوره جشنواره ملی نوجوان خوارزمی از 25 تا 27 مردادماه در مشهد مقدس برگزارشد و در اختتامیه این جشنواره دکترنوید ادهم دبیر عالی شورای آموزش وپرورش و دکترمحبی مدیرکل دفترمتوسطه اول وزارت، از فریده مرداسنگی مدیر مدرسه اندیشه دولاب و شمسیه اسلامی دبیرکار و فناوری تقدیر کردند.

امتیاز به خبر :