نخستین جشنواره گردشگری موج سواری در سواحل چابهار

مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری نخستین جشنواره گردشگری موج سواری در چابهار خبر داد.

به گزارش فرینا، طاهره شهرکی افزود: این جشنواره با مشارکت انجمن موج سواری کشور و ادارات کل ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان و حمایت منطقه آزاد چابهار از دوم تا هشتم شهریورماه جاری با شرکت علاقمندان به این رشته ورزشی پرطرفدار و گردشگران در سواحل زیبای چابهار برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه سواحل چابهار بهترین نقطه برای ورزش موج سواری است، اضافه کرد: با برگزاری این جشنواره در ساحل رمين و سایت گردشگری منطقه آزاد چابهار واقع در کوههای مریخی و تجهیز این سایت، چابهار به عنوان پایلوت و قطب موج سواری کشور مطرح خواهد شد.
وی گفت: در مدت برگزاری جشنواره 4 دوره آموزشی شامل: موج سواری در سطح مقدماتی حرفه ای، امداد و نجات دریایی موج سواران ویژه بانوان و آقایان، تور آشنایی با جاذبه گردشگری سواحل مکران و زیبایی های ژئوتوریستی و طبیعی چابهار و همچنین دوره مربیگری موج سواری زیر نظر مربیان بین المللی خانم و آقا، مطابق استانداردهای انجمن جهانی موج سواری (ISA) برگزار می گردد.
مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: تورهای زیادی برای شرکت در این جشنواره حضور خواهند داشت که هتل ها و آژانس های مسافرتی فعال در منطقه آزاد چابهار برای شرکت کنندگان در این جشنواره تخفیف های خوبی در نظر گرفته اند.

امتیاز به خبر :