مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور جام کاسپین در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور جام کاسپین در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به گزارش فرینا، مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری قهرمانی کشور جام کاسپین با حضور 150 رکاب زن از 20 استان کشور در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار شد و در پایان رقابتها از سوی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان، جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و مدیران این سازمان و پیشکسوتان و مقام آوران ورزش کشور و روسای هیات های ورزشی از نفرات برتر تجلیل شد.
بنا براین گزارش این مسابقات در سه رده سنی جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان بر گزار شد که گروه سنی پیشکسوتان و جوانان شرکت کنندگان مسافت 30 کیلومتر را رکاب زده و در بخش بزرگسالان شرکت کنندگان مسافت 50 کیلومتر را رکاب زدند.
در پایان این رقابت ها در بخش جوانان آقایان بهنام آبیار ، حمید رضا کریمی و سجاد دولت وند  و در بخش پیشکسوتان جواد دنیا دیده ، سهراب پیل تن و شمس الله مظاهری به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رده سنی بزرگسالان نیز بهنام ملکی توانست به جایگاه نخست برسد و حسین ناطقی و مهدی علمائی به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوروند.
لازم بذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقه از سوی مدیر کل ورزش جوانان و جوانان استان و هیات دوچرخه سواری  گیلان از مهندس مسرور به دلیل حمایت از میزبانی رقابتهای ملی و بین المللی ورزشی قدردانی شد و از سوی مدیرعامل سازمان اعلام آمادگی شد که مسابقات بین المللی دوچرخه سواری جام کاسپین با حضور ورزشکاران خارجی به میزبانی این منطقه برگزار شود .
برگزاری این مسابقات در فضای مناسب و در کنار دریای خزر و فضای سبز زیبا، المان های خاص شهری و جاذبه های بصری متفاوت فاز تجارت و گردشگری منطقه همراه با حضور گسترده علاقه مندان و خانواده و پوشش زنده تلویزیونی از دیگر ویژه گی های این دوره مسابقات جایزه بزرگ کشوری بود که برای اولین بار در این سطح در مناطق آزاد ایران برگزار شد.

امتیاز به خبر :