سلامت چرخه اقتصادی در منطقه آزاد ارس تقویت می شود

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان سازمان منطقه آزاد ارس در دومین جلسه ستاد کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق منطقه آزاد ارس از تقویت سلامت چرخه اقتصادی در ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، ابراهیم باقرزاده در این نشست با اشاره به ضرورت استفاده اجرای سریعتر اهداف تعیین شده، گفت: با اتخاذ تدابیر لازم، سلامت چرخه اقتصادی در منطقه تقویت و با حمایت از تولیدات داخلی از توسعه اقتصادی و فرهنگی منطقه حمایت می شود.
دبیر ستاد کمسیون مبارزه با کالای قاچاق منطقه آزاد ارس، برنامه ریزی مبتنی بر اطلاعات صحیح را پایه اصلی این نشست عنوان کرد و افزود: با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب اعضای کمسیون می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.
وی با اشاره به پیامدهای اجتماعی ، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی قاچاق کالا، تاکید کرد: قاچاق کالا در حوزه اقتصادی می تواند در کوتاه مدت باعث تضعیف تولید داخلی و هرج و مرج شود.
باقرزاده خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط اعضای کمیسیون ، شاهد موفقیت ها و دستاوردهای خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق بودیم و این اقدامات باید استمرار پیدا کند.
در ادامه جلسه عملکرد مدیریت های عضو کمیسیون مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و پیرامون برنامه های عملیاتی سال 96 بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است، دومین جلسه ستاد کمسیون مبارزه با کالای قاچاق منطقه آزاد ارس در راستای برنامه های ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور معاونین ،مدیران و کارشناسان منطقه آزاد ارس در این سازمان برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :