تا پایان امسال 4 فروند هواپیما به ناوگان هوایی کیش اضافه می شود

در اولین روز از هفته دولت مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش با حضور در برنامه زنده رادیویی امروز کیش ، اقدامات انجام شده در این شرکت هواپیمایی را به مخاطبان اعلام کرد.

به گزارش فرینا، به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت کاپیتان جدیدی مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش در برنامه زنده رادیویی امروز کیش حضور یافت و گزارش عملکرد این شرکت هواپیمایی را به مخاطبان این برنامه ارائه داد.
کاپیتان جدیدی در این برنامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و آرزوی موفقیت برای دولتمردان دولت دوازدهم در خصوص فعالیت ها و دستاوردهای شرکت هواپیمایی کیش گفت: از حدود یک سال و نیم پیش که در سمت مدیر عاملی این شرکت مشغول به خدمت هستم، تعداد سورتی های پروازهای این شرکت دو برابر شده که بخش عمده این پروازها از مبدا سایر شهرها به مقصد جزیره کیش انجام شده است.
وی افزود: با هدف توسعه ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش از حدود 8 ماه گذشته 2 فروند هواپیمای ایرباس 321پیشرفته خریداری شد و هر کدام از این هواپیماها روزانه بین 8 تا 10 سورتی پرواز را عهده دار هستند. ما درصدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد هواپیماهای این شرکت افزایش یابد.
کاپیتان جدیدی در پاسخ به پیامک ها و تلفن های مخاطبان مبنی بر تاخیر پروازهای این شرکت هواپیمایی گفت: ضمن احترام به همه مسافران با توجه به مشکلاتی که همه ایرلاین های کشور از جمله کیش ایر به دلیل کمبود هواپیما و قطعات با آن مواجه بودند شاهد تاخیر در برخی پروازها بودیم که با رفع تحریم ها وامکان خرید هواپیما بزودی با ورود هواپیماهای جدید و توسعه ناوگان هوایی کیش این مشکل برطرف خواهد شد و البته تاخیرات پروازی فقط مختص شرکت هواپیمایی کیش نیست و تلاش می کنیم با بهتر شدن خدمات دهی رضایت مسافران را بدست آوریم.
وی در ادامه گفت: ناوگان این شرکت هواپیمایی به مدت 25 سال است که در خطوط مختلف مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند. در این مدت نیز تلاش کردیم در مواجه با تاخیرها در کوتاه ترین مدت به مسافران آن پرواز اطلاع رسانی وخدمات دهی شود.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش ضمن اشاره به اینکه در فصل تابستان علی رغم هوای مساعد جوی ، انجام پروازها مشکل تر است، افزود:فصل تابستان بر خلاف سایر فصول بدترین زمان پرواز است.گرمای بیش از حد فصل تابستان می تواند در انجام پروازها ایجاد مشکل کند. مخصوصا در پروازهایی که باید با ارتفاعات زیادی انجام شود. بیشتر سوانح هوایی و یا تاخیر پروازها در فصل تابستان است.
وی افزود: روزانه تعداد 18 تا 20 پرواز از سایر شهرها به کیش انجام می شود و ما در تلاش هستیم تا با کمترین تاخیر در پروازها مواجه شویم.
کاپیتان جدیدی از الحاق 4 فروند هواپیما تا پایان امسال به ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش خبر داد و عنوان کرد: تا پایان سال 96 برای خرید و یا اجاره هواپیماهای ایرباس و بویینگ در حال مذاکره و انعقاد قرارداد هستیم و با افزوده شدن این هواپیماها به این ناوگان ، خدمات رسانی مطلوبتری به مسافران هوایی خواهیم داشت.
وی در پایان اعلام کرد در هر زمان آماده شنیدن نظرها، پیشنهادها و انتقادات از سوی مسافران و گردشگران هوایی هستیم و در رسانه های جمعی به آنها پاسخ می دهیم.

امتیاز به خبر :