آغاز فعالیت غرفه سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه دستاوردهای دولت


همزمان با آغاز هفته دولت و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان خوزستان، غرفه سازمان منطقه آزاد اروند آغاز بکار کرد.

به گزارش فرینا، در این افتتاح که توسط "جمال عالمی نیسی" معاون منابع انسانی استانداری خوزستان انجام شد، ابراهیم عچرش مشاور استاندار  و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند وی را نیز همراهی می کرد.
معاون استاندار خوزستان درحاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند، فعالیت ها و اقدامات این سازمان را موثر خواند و گفت: خدمات این منطقه آزاد به شهرهای آبادان و خرمشهر ختم نمی شود و می توان گفت، تمام استان از دستاوردهای این سازمان بهره می برند و برای خوزستان سازنده است.
وی همچنین با ابراز رضایتمندی از اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص عملکرد این سازمان به شهروندان خوزستانی، تاکید کرد: با برگزاری این نمایشگاه و غرفه منطقه آزاد اروند، بخش عظیمی از مردم می توانند از راهنمایی های لازم برای دریافت خدمات مختلف منطقه آزاد اروند بهره مند شوند.
شایان ذکر است این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر اهواز با حضور۳۰ دستگاه اجرایی در قالب ۴۵ غرفه  است و از تاریخ چهارم تا هشتم شهریورماه جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۴ پذیرای عموم خواهد بود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :