استمرار برگزاری جلسات اتاق فکر رسانه و ارس با حضور فعالان مطبوعاتی استان

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، از برگزاری جلسات جدید اتاق فکر رسانه و ارس در ماه های آتی و با حضور فعالان مطبوعاتی استان خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدعلی زاده مهدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان، گفت: باتوجه به بازخوردهای خوبی که از تشکیل اولین اتاق فکر رسانه و ارس، با حضور فعالان رسانه ای استان و نخبگان فرهنگی فعال در حوزه رسانه داشتیم و با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، جلسات بعدی اتاق فکر رسانه و ارس با حضور فعالان مطبوعاتی استان در سازمان منطقه آزاد ارس در ماه های آتی برگزار می شود.

زاده مهدی افزود: این جلسات در قالب تورهای رسانه ای و با حضور اصحاب مطبوعات برگزار می شود و هدف از تشکیل تورها و اتاق فکر رسانه و ارس، استفاده از نظرات فعالان مطبوعاتی و رسانه ای در جهت توسعه هر چه بیشتر منطقه آزاد ارس و آشنایی اصحاب مطبوعات با فعالیت های عمرانی، فرهنگی، صنعتی و اقتصادی در ارس است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان چشمهای باز جامعه و رصد کننده مسائل استان هستند و تلاش داریم تا با استفاده از فکرها و ایده های این قشر فرهیخته، به دور از هر نوع حاشیه ای، در جهت رفع چالش های توسعه ای منطقه آزاد ارس قدم برداریم.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس اتاق فکر رسانه و ارس را اولین اتاق فکر از این نوع در سازمان منطقه آزاد ارس عنوان کرد و گفت: نامگذاری اولین اتاق فکر سازمان منطقه آزاد ارس به نام رسانه و ارس، نشان دهنده اهمیت نقشی است که این قشر نخبه در جامعه ایفا می کنند و نقد رسانه ای منصفانه در کنار نشان دادن واقعیت های اتفاق افتاده در ارس، فعالان رسانه ای را در صف نخست همکاران منطقه آزاد ارس قرار می دهد.

زاده مهدی، نگرش منصفانه و نگاه نقادانه را ویژگی اصلی مطبوعات استان عنوان کرد و افزود: این نوع نگاه می تواند منطقه ارس را در پیشبرد اهداف توسعه ای یاری کرده و توسعه ارس و استان را شتاب بیشتری بدهد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محتوای جلسات اتاق فکر رسانه و ارس را متفاوت از فضای نشست های خبری مرسوم عنوان کرد و گفت: این جلسات به دور از حاشیه و تنها برای بهره مندی از نظرات فعالان مطبوعاتی و رسانه ای در جهت توسعه هر چه بیشتر منطقه آزاد ارس برگزار می شود و سازمان منطقه آزاد ارس در تلاش است تا از نقطه نظرات اصحاب مطبوعات و فعالان رسانه ای به منظور رسیدن به اهداف توسعه ای پیش رو استفاده کند.

گفتنی است، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به همراه نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس، از نمایشگاه مطبوعات استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نقطه نظرات فعالان مطبوعاتی استان قرار گرفت.


برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :