افزایش حمایت های سازمان منطقه آزاد ارس از فعالان هنری و صنایع دستی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به افزایش حمایت های سازمان منطقه آزاد ارس برای فعالان هنری و صنایع دستی، از تصویب تخفیف 50 درصدی برای فعالان این حوزه در هیات مدیره سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی در زمینه جزئیات حمایت های جدید سازمان منطقه آزاد ارس از هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی، گفت: بر اساس مصوبه جدید هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، تمام هنرمندان و استادکاران صنایع دستی ارس از تخفیف 50 درصدی در اجاره بهای واحدهای تجاری و پاساژهای صنعتی بهره مند می شوند.

عرب باغی افزود: میزان اجاره بهای واحدهای تجاری برای فعالان صنایع دستی، با توجه به درآمد نه چندان بالای ایران عزیزان، توجیه اقتصادی نداشت و با شناسایی این مانع که باعث عدم رشد کافی صنایع دستی در ارس می شد، تصمیم بر اعمال این میزان از تخفیفات و حمایت ها گرفته شد.

وی با اشاره به تلاش سازمان منطقه آزاد ارس برای ایجاد یک مجتمع نمایشگاهی و تولیدی در این حوزه، گفت: واگذاری زمین برای احداث مجموعه های نمایشگاهی و تولیدی صنایع دستی با تخفیف 50 درصدی نیز جزو مصوبات هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: این تخفیف ها به شرط احراز فعالیت افراد مراجعه کننده در حوزه هنری و صنایع دستی صورت می گیرد و سازمان منطقه آزاد ارس، خود را موظف به حمایت از فعالان این حوزه می داند.

گفتنی است، در سال های گذشته نیز فعالیت های گسترده ای در حوزه صنایع دستی ارس انجام گرفته است و برگزاری چندین نمایشگاه صنایع دستی در طول سال بخشی از این این فعالیت ها در منطقه آزاد ارس است.


برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :