سرعت رسیدگی به زائران نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده است

وزیر اطلاعات گفت: امسال نیز اجتماع های بلا تکلیف که با مشکلات ویزا و گذرنامه مواجه بودند نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام سید محمد علوی امروز شنبه (١٣ آبان ) در نشست ستاد اربعین که در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه با حضور استاندار خوزستان ، فرماندار خرمشهر و مسئولین استانی و شهرستانی و مدير سايت تجاري شلمچه منطقه آزاد اروند برگزار شد، با تشکر از همدلی و هم‌افزایی مسئولان در عرصه خدمات رسانی به زائرین و ایجاد امنیت در منطقه عنوان کرد : زوار اربعین حسینی دغدغه و نگرانی از ناحیه امنیت را ندارند و با آرامش کامل به زیارت سرور و سالار شهیدان دشت کربلا می روند که این نیز بسیار ارزشمند است.
وی افزود : امسال نسبت به سال های گذشته اجتماع های بلا تکلیف که با مشکلات ویزا و گذرنامه مواجه بودند کاهش یافته و در گفت و گویی که با زوار داشتم عمده مشکلات آنان شخصی بیان می شد.
وی ادامه داد : هر ساله سطح خدمات رسانی به زوار در این منطقه بهتر می شود و امسال نیز شاهد آن هستيم كه نسبت به سال های گذشته تفاوت های بسیاری داشته است .
حجت الاسلام علوی سرعت عمل نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاه‌های اجرایی در روند تردد زوار و خدمات رسانی را بسیار بالا و ارزشمند دانست و گفت : به گفته رسول اکرم (ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ناملموس‌تر از آن عوامل پشت پرده‌ای هستند که این امنیت را برقرار می‌کنند و به‌حق در عرصه امنیت باید گفت امنیت آفرینان سربازان گمنام امام عصر و خدمت‌گزاران گمنام مردم ما هستند.
وزیر اطلاعات  با اشاره به بازدید حدود 5 کیلومتری خود از شتاب و حرکت ستودنی نهاد های مسئول ، گفت: مسئولان در این منطقه با عشق امام حسین (ع) به زوار اربعین حسینی بدون اینکه احساس خستگی کنند خدمات ارائه می دهند که می بایست از این خادمین زوار اربعین حسینی تقدیر کرد.

امتیاز به خبر :