بازدید رییس دادگستری استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی پیام

رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه اعضای شورای قضایی استان به منظور آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه پیام از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، در این بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز و هیات همراه از نزدیک در جریان روند فعالیت ناحیه صنعتی و فررودگاه بین المللی قرار گرفتند و از 3 کارخانه با سرمایه گذاری خارجی در منطقه بازدید به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان البرز و هیات همراه به همراه سعید زرندی مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام با حضور در محل سالن کنفرانس مرکز تجاری بین المللی پیام به بحث و تبادل نظر پرداختند.

احمد فاظلیان افزود: موقعیت جغرافیایی مجموعه پیام به لحاظ همجواری با تهران و قرارگرفتن در مسیرهای بسیاری از استان های بزرگ کشور و دسترسی به نیروهای متخصص، ممتاز است با این ویژگی ها نقش منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام ملی و فراملی است.

فاضلیان ضمن تشکر از روند پروژه های در حال انجام در شرکت تاکید کرد نقش مهمی که منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند در راستای جذب سرمایه‌گذار داشته باشد، بی‌شک باید مورد ‌توجه ویژه قرار گیرد و دولت با حمایت خود این مجموعه باید زیر ساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم کند. وی با اشاره به توسعه اشتغال در استان اشاره کرد و افزود: اگر اشتغال در استان رونق پیدا کند سطح بزهکاری پایین خواهد آمد و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی درخصوص توسعه این امر مهم نقش بسزایی در استان داشته است.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: دستگاه قضایی استان آمادگی این را دارد که با ایجاد فراهم کردن و ایجاد فضای امن کسب و کار توام با نشاط امید با همکاری مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام گامی مثبت در جهت توسعه امر مهم اشتغال بر دارد.

فاضلیان با اشاره به مشکلات حقوقی که در این مجموعه وجود دارد افزود: با توجه به مشکلات و موانع حقوقی که در این مجموعه وجود دارد دستگاه قضایی استان با تشکیل کارگروهی مقدمات رفع مشکلات و ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در پیام را فراهم نماید. حل مشکلات محیط زیستی و حل مشکلات اراضی منطقه در اولویت موضوعات کارگروه قرار خواهد گرفت .


امتیاز به خبر :