کنسرتی با روایت مجید مظفری و آواز حمید حامی

نخستین اجرای رسمی ارکستر «آوای جزیره» با حضور و خوانندگی «حمید حامی» دوم آذر در سالن مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس در جزیره کیش روی صحنه می‌رود.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، نخستین کنسرت رسمی ارکستر «آوای جزیره» به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان در تاریخ دوم آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد. در این کنسرت مجید مظفری از بازیگران قدیمی کشور با دکلمه برخی آثار سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی، حضور خواهد داشت و حمید حامی نیز به عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می‌کند.
این ارکستر در برنامه پیش رو در تلاش است تصویری جدید و جالب از موسیقی ارکسترال را با حضور نوازندگان ایرانی که سابقه عضویت در ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی ایران را دارند، خلق کند. برای رسیدن به این مهم مدت زمان زیادی برای ساخت و تنظیم این آثار صرف شده است. همچنین جهت اجرای این قطعات تدارک تمرینات متعددی در تهران و جزیره کیش در نظر گرفته شده است.
سهیل زمانیان آهنگساز و پیانیست این کنسرت سابقه برگزاری سمینارها و مسترکلاس‌های متعددی را در منطقه آزاد کیش دارد و پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق علمی درباره شیوه‌های صحیح تدریس پیانو کتاب «آموزش مقدماتی پیانُ» را منتشر کرد و سال‌های زیادی ست که در جزیره کیش به عنوان مدرس موسیقی و پیانو فعالیت دارد.
بلیت فروشی این اجرا در سایت «ایران کنسرت» آغازشده است.

امتیاز به خبر :