پیشنهاد واگذاری صنعت پتروشیمی به بخش خصوصی

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به واگذاری صنعت پتروشیمی به بخش خصوصی گفت: برای ایجاد توازن در این صنعت و برقراری ارتباط بین شرکت‎ها، وجود یک شرکت رگولاتوری مانند شرکت ملی صنایع پتروشیمی لازم است.

به گزارش فرینا، مرضیه شاهدایی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که در این شرکت برگزار شد، افزود: در دوران حضور خود در این شرکت، مطابق با ارزش های تعریف شده در صنعت پتروشیمی یعنی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و تعهد به توسعه پایدار انجام وظیفه کرده ام.

شاهدایی، حمایت مسئولانه از محیط زیست، حمایت از رشد و ارتقای توانمندی شرکتها و سازندگان، حمایت از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی، پایبندی به صداقت، اخلاق حرفه‌ای، شفاف سازی و رعایت حقوق ذینفعان را از محورهای اصلی فعالیت خود در شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد.

وی با بیان این که شرکت ملی صنایع پتروشیمی همیشه صنعت پیشرو بوده است، افزود: نخستین همایش مسئولیت های اجتماعی و اولین همایش و جایزه مدیریت دانش و جایزه تعالی در این دوره، در شرکت آغاز به کار کردند.

قائم مقام وزیر نفت افزود: راه اندازی مدیریت سرمایه‌گذاری برای تامین مالی و جذب سرمایه گذاران خارجی در فرصت پسابرجام، نظارت و کمک برای تسریع اجرای پروژه‌های در دست اقدام و رفع موانع تولید منجر به تثبیت موقعیت صنعت پتروشیمی در بین شرکت‌های معتبر خارجی و جهانیان شد.

شاهدایی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر انتصاب براساس شایستگی بدون تبعیض جنسیتی گفت: از میان ۲۶ انتصابی که در دوران فعالیت بنده در شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد، ۷ نفر خانم انتخاب شدند.


امتیاز به خبر :