افزایش ترانشیپ کالا از بنادرامیرآباد و نکا

مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد گفت: میزان تخلیه و بارگیری بنادر امیرآباد و نکا در هفت ماهه اول امسال با رشد بیش از ۵۶ درصدی از مرز دو میلیون تن گذشت.

به گزارش فرینا، علی خدمتگزار با اشاره به اینکه در ماههای گذشته در تخلیه و بارگیری روند رو به رشدی را شاهد بودیم افزود: در این مدت تعداد کشتی های ورودی و خروجی از بنادرامیرآباد و نکا با رشد ۴۳ درصدی به ۴۹۹  فروند کشتی  افزایش یافت.

خدمتگزار با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته سوآپ مواد نفتی در بندر نکا از سر گرفته  شده است گفت: در حال حاضر میزان  تخلیه و بارگیری مواد نفتی در بندر نکا باافزایش بیش از ۱۲ برابری به ۲۳۱ هزارو ۴۶۹ تن  رسیده است.

وی همچنین  به حمل ریلی  کالا اشاره کرد و اظهار داشت  در این بخش نیز بندر امیر آباد بعنوان تنها بندر شمالی متصل به شبکه سراسری راه آهن کشور افزایش دو برابری میزان تخلیه و بارگیری ریلی را شاهد بوده است،که با توجه به افتتاح اسکله رو رو ریلی در آینده نزدیک شاهد رشد بیشتری دراین  بخش خواهیم بود.

مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در پایان  به رشد ۳۲ درصدی حمل جاده ای از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره و از تردد ۸۱ هزار و ۱۱۲ دستگاه کامیون جهت حمل انواع کالاهای تجاری به اقصی نقاط کشور خبر داد.


 

امتیاز به خبر :