300واحد مسکونی در منطقه آزاد اروند به سامانه خورشیدی مجهز می‌شوند

مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به صرفه بالای اقتصادی سامانه های خورشیدی و هماهنگي ايجاد شده ۳۰۰ واحد مسکونی در این منطقه به صورت آزمایشی به این سیستم مجهز می‌شوند.

به گزارش فرینا، مجید رحیمی اظهار داشت: در راستای طرح ایجاد سامانه هاي خورشیدی برای خانواده های کم بضاعت و تحت پوشش، طی جلسه امروز روساى محترم كميته امداد و بهزيستى آبادان و خرمشهر و همچنين آموزش و پرورش برنامه ريزي عملياتى براى تامين اعتبار و شروع فرايند اجرایى واحدهای پایلوت این کار را ارايه نمودند و تقسیم کار بین ادارات مربوطه به انجام رسید.
مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروندگفت: تعامل و همكارى شكل گرفته با برق ناحيه جنوب و شركت توزيع استان كه عضو كميته راهبرى نيروى خورشيدى اروند نبز هستند ،ستودنى و موجب سرعت بخشيدن به كار شده است.
وى از مشاركت اتاق بازرگانى خرمشهر در آموزش و فرهنگ سازى اين پروژه و همچنين اقدامات صورت گرفته جهت جذب سرمايه گذار تقدير نمود.
رحیمی گفت: نقش سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این حوزه نقشی حمایتی، تسهیل گر و فنی است و تلاش داریم از تمام ظرفيتهاى قانونى و حمايتى در اين راستا استفاده نماييم.
وی افزود: واحدى كه در خرداد ماه امسال  بر روی خانه هوشمند اروند  به صورت آزمایشی نصب شده ، در حال حاضر بدون هیچ مشکلی در حال تولید برق است.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :