موفقیت منطقه آزاد قشم در کیش اینوکس 2017



با اعلام غرفه های برتر رویداد کیش اینوکس 2017، منطقه آزاد قشم به دلیل برگزاری نشست تخصصی نقش گردشگری پایدار در توسعه، الگوی بین المللی توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی با تاکید بر ظرفیت های محلی و نقش حمل و نقل هوایی در منطقه موفق به کسب رتبه برتر غرفه این حوزه شد.

به گزارش فرینا، نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم در این همایش سه روزه (9 تا 11 آبان)، توانمندی های جزیره قشم در حوزه های گردشگری، صنایع و چگونگی جذب سرمایه گذاران خارجی در این منطقه را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.
در این همایش، مسائلی همچون بررسی و تبادل تجربیات موفق جهانی و ارائه راهکارهای نوین تامین منابع مالی خارجی به منظور توسعه ی جزیره قشم و همچنین رفع موانع قانونی جذب سرمایه گذاری خارجی در قشم با کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت.

بنا به این گزارش، نتایج غرفه های برتر رویداد کیش اینوکس 2017 بشرح ذیل منتشر شده است.

* در زمینه سازماندهی و برنامه ریزی در ارائه و معرفی خدمات  به بازدید کنندگان و غرفه سازی، شرکت های  پارس میکای کیش،  بانک پاسارگاد و  تامین سرمایه بانک مسکن  به عنوان غرفه های برتر انتخاب شدند.

* در زمینه محتوایی و مشارکت در برگزاری هرچه پربارتر رویداد

سازمان بورس و اوراق بهادار به دلیل برگزاری همایش بین المللی Iran Capital Market و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دلیل برگزاری همایش معرفی توانمندی های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی.

* منطقه آزاد قشم به دلیل برگزاری نشست تخصصی نقش گردشگری پایدار در توسعه، الگوی بین المللی توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی با تاکید بر ظرفیت های محلی و نقش حمل و نقل هوایی در منطقه به عنوان غرفه های برتر انتخاب شدند.

* در زمینه نوآوری در برنامه ها و خدمات قابل ارائه در نمایشگاه

با تقدیر از از غرفه شرکت های بیمه آسیا و مانترا تصویر کیش، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی

 به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

* در حوزه بین الملل

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان به دلیل تلاش در ایجاد ارتباط موثر با مخاطبین بین المللی به عنوان غرفه برتر انتخاب گردید.

* در حوزه دانش بنیان

پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف به دلیل برنامه ریزی و مدیریت پاویون دانش بنیان رویداد KishINVEX2017    به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

همایش فرصت های سرمایه گذاری خارجی کیش (اینوکس 2017) از 9 تا 11 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

امتیاز به خبر :