بررسی راهکارهای تعامل رسانه ای در منطقه آزاد اروند

قائم مقام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تمام هدفمان این است تا بسترهای لازم را برای حضور بیشتر اصحاب رسانه فراهم نماییم.

به گزارش فرینا، ریاض علی فرحانی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند که با حضورعبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد ، با تسلیت به ملت شریف ایران و بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه ، اظهار کرد :این نشست با هدف ارائه راهکار برای تعامل بیشتر سازمان منطقه آزاد اروند و اصحاب رسانه در این منطقه برگزار شده است.
وی ادامه داد : بخش عظیمی از خدمات در انعکاس اخبار اربعین حسینی بر عهده اصحاب رسانه مستقر در مرز شلمچه بود که بصورت شبانه روزی این اخبار را به تمام نقاط ایران و جهان مخابره کردند.
ریاض فرحانی نیز در این نشست عنوان کرد: از اربعین به‌عنوان اتفاق بزرگی یاد می‌شود و دشمنان به دنبال آن هستند که اسلام راستین را به‌وسیله اسلام فرصت‌طلب مغلوب کرده و به جهان معرفی کنند ولی حرکت میلیونی اربعین این حرکت را باطل کرده است.
وی بابیان اینکه این نشست باهدف پیدا کردن راه‌هایی برای تعامل بیشتر بین سازمان منطقه آزاد اروند و اصحاب رسانه در این منطقه است اظهار داشت: به دلیل مشکلات در اطلاع‌رسانی بسیاری از اقدامات مفیدی که در منطقه صورت می‌گیرد به‌طور صحیح به نظر عموم نمی‌رسد.
فرحانی افزود: مثلاً در بحث عوارض، بسیاری در قالب کاروان راهیان نور یا اربعین به این منطقه میایند و انتقادهای زیادی می‌شود که این موضوع چه سودی برای منطقه دارد و ما تلاش کردیم در قالب مبلغ ناچیز عوارض ،از این فرصت برای بهبود زندگی مردم و اقشار کم‌درآمد استفاده کنیم.
قائم‌مقام مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: قرار است ما پایلوت اقتصادی و فرهنگی کشور باشیم و اگر به نتیجه نرسیم با استمرار زمان با مشکل مواجه می‌شویم.
وی بابیان اینکه ما رسانه را مقابل خود نمی‌بینم و تلاش داریم نیروهای آبادانی و خرمشهری برای حضور بیشتر آماده کنیم بیان کرد:ما آمادگی کامل خودمان را برای تعامل با اصحاب رسانه اعلام می‌کنیم و به این کار افتخار می‌کنیم.
قائم‌مقام مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: ما اصحاب رسانه را بازوی اجرایی سیاست‌های دولت می‌دانیم و از نقدهای منصفانه با روی باز استقبال می‌کنیم.
در این نشست اصحاب رسانه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند و صحبت‌های مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند را شنیدند.
ارائه راهکارهای لازم جهت تعامل بیشتر رسانه‌ها با سازمان منطقه آزاد اروند و موانع پیش رو به‌منظور تسریع و تسهیل اطلاع‌رسانی شفاف و منصفانه ازجمله موارد مطرح‌شده در این نشست بود.
در پایان این نشست نیز از فعالیت اصحاب رسانه حاضر در منطقه آزاد اروند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :