تلاش برای ثبت جهانی بازی های محلی در ارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: بازی های محلی در ارس ساماندهی شده و تلاش می کنیم تا آنها را ثبت جهانی کنیم.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده در گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در تهران و در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: اکثر اقدامات انجام شده در منطقه آزاد ارس با محوریت جامعه محلی و با نظارت سازمان منطقه آزاد ارس انجام می شود.
وی ادامه داد: در حوزه سخت افزاری اقدامات بسیار مهمی در منطقه آزاد ارس انجام شده و در تلاش هستیم در حوزه نرم افزاری هم تغییراتی ایجاد کنیم.
داداش زاده افزود: دوره های آموزشی بعد از تفویض اختیار سازمان غذا و دارو در منطقه در حال برگزاری است |آنچه در حوزه غذا و دارو در این منطقه مهم است تضمین سلامت مردم است.
وی تاکید کرد: هر موفقیتی که در منطقه آزاد ارس کسب می شود حاصل تلاش های گروهی در مجموعه است و تاکید ما بر احیای پایگاهای هنری در مناطق است.
چهاردهمین گردهمایی معاونین، مدیران و دبیران شورای راهبردی فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روزهای 23 و 24 آبان ماه در تهران با شعار «از تغییر گفتمان تا گفتمان تحول» برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :