برگزاری كارگاه تربيت مربی روانشناسی برای 40 بانوی روانشناس جزیره قشم

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه تربیت مربی روانشناسی برای 40 تن از بانوان روانشناس و معلمان سطح جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، میترا مشرقی مقدم با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: این کارگاه دو روزه (پنجشنبه و جمعه) با هدف توانمندسازی جمعی از روانشناسان و معلمان بومی جزیره قشم و با همکاری دانشگاه تهران در محل موسسه آموزش عالی قشم توسط دفتر امور بانوان و خانواده منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی ادامه داد: این اقدام براساس تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه اهمیت پرورش و تعالی استعدادهای بانوان در سطح جزیره و ارزیابی های فنی و‌ کارشناسی برای نیاز سنجی بانوان تمامی روستاها و ‌شهرهای جزیره قشم انجام شد.
به گفته مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم، بانوان روانشناس جزیره قشم (دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد) براساس حضور کارشناسان دفتر امور بانوان سازمان منطقه آزاد قشم در تک تک روستاهای 67 گانه و تکمیل فُرم های ارزیابی برای حضور در این کارگاه علمی، شناسایی شدند.
مشرقی مقدم گفت: بانوان شرکت کننده در این کارگاه مهم آموزشی از شهرهای قشم، درگهان، سوزا و روستاهای گوری؛ هُلر، باسعیدو، دولاب، تولا، گورزین، پی پُشت، کووه ای، توریان و چاهو غربی انتخاب شدند.
او اظهار کرد: كارگاه دو روزه تربيت مربی كودک و نوجوان با عنوان "افزايش جُرات و اعتماد به نفس كودكان  و كاربرد اصول رفتاری در كلاس و اصول حل تعارض با نوجوان" با حضور دکتر مریم دلاوری از مدرسان برجسته کشوری با هدف توانمند سازی کارشناسان بومی جزیره و ماندگار کردن خدمات قابل ارائه به آنان برگزار شد.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی که با اخذ موافقت دانشگاه تهران برگزار شده گواهینامه رسمی ارائه خواهد شد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

امتیاز به خبر :