برگزاری دومین همایش مدیریت فرآیندهای کسب و کار در بندرامام (ره)

دومین دوره همایش مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) در فعالیت های سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان طی آبان ماه سال جاری در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به آغاز پیاده سازی سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار در بنادر کشور با هدف بهبود کیفیت و ایجاد تحول و تغییر در فعالیت های سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: بندرامام خمینی(ره) به عنوان بندر پیشتاز در اجرا و پیاده سازی این پروژه و با هدف آشنایی و افزایش آگاهی کارکنان با مفاهیم و کارکرد این سیستم، در دومین نوبت متوالی اقدام به برگزاری مسابقه و همایش آشنایی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار نمود.
عسکری افزود: موضوع دومین همایش، نحوه ی طراحی و پیاده سازی BPM در سازمان بنادر و دریانوردی بود که بر اساس برنامه ریزی  انجام شده  کارکنانی که تمایل به مشارکت در مسابقه مربوطه داشتند، به قید قرعه، حائز دریافت جوایز نفیسی شدند.
یادآور می شود جوایز در دو سطح ویژه و عادی پیش بینی شده بود که با راهبری و نظارت  نماینده گروه مهندسی فرآیندهای سازمان بنادر و دریانوردی به برندگان اهدا  شد.


 

امتیاز به خبر :