آزادسازی بیش از 22 هزار متر مربع اراضی ملی و دولتی در قشم

مدیر کنترل و نظارت بر اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات آزاد سازی 22 هزار و 710 متر مربع اراضی دولتی در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این میزان اراضی ملی و دولتی به ارزش هفت میلیارد و 744 میلیون ریال روز شنبه چهارم آذر ماه و در شش عملیات جداگانه در چند منطقه جزیره قشم آزاد سازی شده است.
وی با اشاره به اهمیت مبارزه با پدیده زمینخواری در منطقه آزاد قشم، افزود: حجم مبارزه با این پدیده در دوره دولت تدبیر و امید و براساس دستورالعمل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جزیره به صورت مستمر و با جدیت کامل دنبال می شود.
مدیر کنترل و نظارت بر اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم از بندرتاریخی لافت، هُلر، رمکان و موزن به عنوان مناطقی نام برد که 22 هزار و 710 متر مربع اراضی ملی و دولتی در این آزاد سازی شده است.
او اظهار کرد: این میزان اراضی با همکاری دستگاه قضا، نیروی انتظامی و دریابانی، حراست سازمان منطقه آزاد، دهیاری ها و شوراهای اسلامی، ریش سفیدان و مردمی که به بازرسان پرتلاش مدیریت کنترل و نظارت بر اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم یاری رسانده اند، آ،زاد سازی شده است.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

 

امتیاز به خبر :