رئیس جمهوری وارد سیستان و بلوچستان شد

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در نخستین سفر استانی خود در دولت دوازدهم امروز /شنبه/ وارد فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان شدند.

 به گزارش فرینا به نقل از ایرنا رئیس جمهوری در بدو ورود در فرودگاه زابل مورد استقبال نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران استان و بزرگان طوایف و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی منطقه سیستان قرار گرفت.
استاندار سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رئیس جمهوری در برنامه سفر 2 روزه خود هم اینک از طریق فرودگاه زابل وارد استان شد و پس از انجام مراسم استقبال، در ورزشگاه این شهرستان با مردم دیدار دارد.
سید دانیال محبی گفت: دکتر روحانی در این برنامه علاوه بر زابل به شهرهای زاهدان و چابهار نیز سفر می کند.
وی ادامه داد: روحانی پس از دیدار با مردم زابل، عازم زاهدان می ‌شود و در محل سرسرای همایش‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان با منتخبان گروه‌های مختلف دیدار و در نشست توسعه اقتصادی این استان شرکت می کند.
وی افزود: همچنین چندین پروژه به صورت همزمان با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.
محبی گفت: دیدار با دانشجویان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آخرین برنامه رئیس جمهوری در سفر به زاهدان است.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: روحانی در روز دوم سفر به این استان برای افتتاح فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به این شهرستان سفر می‌ کند.
وی افزود: این برنامه محوری با حضور وزرا و مقامات کشورهای مختلف در چابهار برگزار می‌ شود.
وی تصریح کرد: شرکت در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان و برگزاری نشست خبری آخرین برنامه‌ های سفر رئیس جمهوری به استان است.

امتیاز به خبر :