راه اندازی سامانه الکترونیکی کنترل پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه الکترونیکی «شهاب تِدکار» برای تسریع و تسهیل در امور پیمانکاران این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند گفت: این سامانه به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف شفاف سازی پروژه ها و تسریع در انجام امور ارباب رجوع در قسمت خدمات الکترونیک پرتال سازمانی سایت منطقه آزاد قشم به آدرس www.Qeshm.ir راه اندازی شده است.
بهاروند افزود: با راه اندازی این سامانه تمامی مراحل تعریف یک پروژه شامل متره، برآورد، آنالیز، تهیه و رسیدگی صورت وضعیت و کنترل و پیشرفت آن و همچنین گزارشات فنی و تحلیلی کارشناسان به صورت کاملا الکترونیک انجام می شود.
وی گفت: پیمانکاران از این پس می توانند در هر ساعت از شبانه روز وضعیت کاری خود را به صورت کاملا الکترونیک و تحت وِب با مراجعه ارائه کنند.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: هرگونه تغییر و یا مغایرت با برآورد و برنامه اولیه و همچنین مراحل رسیدگی به صورت وضعیت فعالیت های عمرانی هم به صورت کاملا شفاف در این سامانه قابل رصد می باشد.
بنا به این گزارش، در دوره دولت تدبیر و امید و به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با راه اندازی دولت الکترونیک اقدامات ارزشمندی در حوزه شفاف سازی کارها در این سازمان از جمله اعلام تعرفه مربوط به زمین، درآمدهای حاصله از اسکله های پهل و لافت، مشاهده آنلاین آمار تردد خودروها، اطلاعات اراضی صورت گرفته و راه اندازی سامانه شهاب تِدکار هم یکی از آنهاست.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی حدود 150 هزار نفر در جنوب ایران واقع شده است.


 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :