بازدید سرمایه گذاران کره ای از منطقه ویژه بندر نوشهر

مدیرعامل شرکت هلدینگ کره جنوبی در رأس هیاتی از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کرد.

به گزارش فرینا، مدیرکل بنادر مازندران در جریان این بازدید ضمن تشریح ظرفیت های باالقوه و فرصت های سرمایه گذاری در بندر با سابقه نوشهر از همکاری با شرکت کره ای برای سرمایه گذاری در ایجاد زیر ساخت های بندری استقبال کرد .

محمد تقی انزان پور، نزدیکی به پایتخت و مراکز عمده صنعتی کشور، ارتباط مستقیم با کشورهای CIS، برخورداری از مزایای مناطق ویژه اقتصادی و امکان ایجاد صنایع بسته بندی و تبدیلی در منطقه ویژه همراه با ارزش افزوده بالا، احداث پایانه گل و گیاه، ایجاد صنایع مرتبط با گردشگری دریایی فرا منطقه ای و امکان ترانزیت غلات را از ظرفیت ها و قابلیت های شاخص بندر نوشهر بر شمرد.

در ادامه قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تشریح ویژگی های بندر نوشهر، از حمایت همه جانبه مجلس و دولت از پروژه های سرمایه گذاری در بندر نوشهر خبر داد و خواستار سرمایه گذاری شرکت کره ای در زمینه ایجاد تأسیسات زیربنایی در این بندر با سابقه شد .

دانگ هون گو و جو هانای از مدیران شرکت هلدینگ کره جنوبی نیز ضمن اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در این بندر گفت: در صورت فراهم شدن مقدمات لازم می توانیم در بخش مهندسی دریایی و ساخت اسکله و دیگر تاسیسات زیر بنایی مانند موج شکن، مارینا و... در بندر نوشهر سرمایه گذاری کنیم.



 

     

امتیاز به خبر :