ارسال محموله های بهداشتی و غذایی از بندر شهید رجایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از آماده سازی 40 دستگاه کانتینر به عنوان سرپناه موقت برای زلزله زدگان کرمانشاه و همچنین محموله های بهداشتی و مواد غذایی اهدایی جامعه دریایی و بندری خبر داد.

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع زلزله مهیب 7.3 ریشتری در غرب ایران و حوادث ناگواری که برای مردم استان کرمانشاه اتفاق افتاد، ستادی با محوریت اداره کل بنادر و با عضویت شرکت های بخش خصوصی داوطلب تشکیل شد.
عفیفی پور افزود: بر همین اساس، کارکنان بخش های دولتی و خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی همراه و همگام با سایر مردم نوع دوست و نیکوکار ایران، دست به دست هم دادند و تلاش کردند تا بخشی از آلام مردم زلزله زده را التیام بخشند.
وی گفت: تاکنون 40 دستگاه  کانتینر آماده شده که از آنها می توان به عنوان سرپناه موقت برای زلزله زدگان در شرایط سرد و زمستانی استفاده کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: این کانتینرها توسط 20 دستگاه کامیون کشنده از بندر شهید رجایی در حال اعزام به کرمانشاه برای پشتیبانی از مردم زلزله زده غرب کشور است.
عفیفی پور ادامه داد: علاوه بر این 40 کانتینر، اقلامی دیگر شامل محموله های مواد غذایی و لوازم بهداشتی هم آماده و بسته بندی شده که به همراه محموله های کانتینر به مناطق زلزله زده ارسال می شود.  
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همراهی و مشارکت جامعه دریایی و بندری هرمزگان و فعالان اقتصادی بزرگترین بندر تجاری کشور برای ایفای رسالت های انسانی در زمینه مسئولیت های اجتماعی و همچنین کمک رسانی به زلزله زدگان را قابل تقدیر دانست. 


 

امتیاز به خبر :