امضای تفاهم نامه همکاری میان بندر امیرآباد و شرکت سرمایه گذار کره جنوبی



طی مراسمی با حضور مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، تفاهم نامه همکاری در زمینه احداث مخازن روغن خوراکی، احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، احداث بندرگاه نفتی و خطوط انتقال با شرکت J.J Consulting Co.Ltd کشور کره جنوبی به امضاء رسید.

به گزارش فرینا، بر اساس این تفاهم نامه که در بندر امیرآباد به امضای سیاوش رضوانی مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد و Ju Yeon park مدیرعامل شرکت Consulting Co.Ltd J.J رسید، شرکت کره ای در زمینه های مشترک توافق شده سرمایه گذاری خواهد کرد .
مدیر بندر امیر آباد با اشاره به مفاد تفاهم نامه گفت: در این توافقنامه شرکت کره ای علاقمندی خود را جهت سرمایه گذاری در زمینه احداث مخازن روغن خوراکی، احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، احداث بندرگاه نفتی و خطوط انتقال در بندر امیر آباد بر اساس طرح های مصوب سازمان بنادر و دریانوردی و با رعایت مقررات جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود .
سیاوش رضوانی افزود: همچنین مقرر شد شرکت کره ای ظرف مدت سه ماه از تاریخ امضاء تفاهم نامه نسبت به ارائه طرح توجیهی فنی و اقتصادی به تفکیک هر موضوع و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز طرف ایرانی اقدام نماید.
رضوانی گفت: این تفاهم نامه هیچ گونه بار مالی و حقوقی برای طرفین نداشته و طرفین موافقت نمودند که جزئیات اجرایی مربوط به طراحی، اجرا، میزان هزینه های طرح، دوره بازگشت سرمایه و بهره برداری از سرمایه گذاری که در اثر اجرای این تفاهم نامه صورت خواهد گرفت را بر اساس قراردادی که متعاقباً تنظیم و امضاء خواهند نمود مورد اقدام قرار دهند .


 

امتیاز به خبر :