ساخت فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم شایسته تقدیر است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی، گفت: ساخت این فیلم مستند، اقدام بزرگ و ارزشمندی از طرف سازمان منطقه آزاد ارس بود که شایسته تقدیر و تشکر است.

به گزارش فرینا، سردار رحیم نوعی اقدم در این آیین گفت: ساخت این فیلم وظیفه سازمان منطقه آزاد ارس نبود اما مسئولان سازمان بر اساس عشق و علاقه به شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و احترام به شهدا و فرهنگ شهادت این کار ارزشمند را انجام داده اند.

نوعی اقدم با اشاره به کمک های کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس به جبهه مقاومت در سال های اخیر، تاکید کرد: منطقه آزاد ارس محور پشتیبانی به مدافعان حرم بوده است و این منطقه در زمینه کمک به محور مقاومت رکورددار بوده است.

این فرمانده و جانباز دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بدون شک روح شهید عبدالهی در این مجلس باشکوه حاضر است و ما نیاز داریم تا از الطاف شهدا و نزدیک ترین افراد به خداوند متعال بهره مند شویم.

نوعی اقدم ضمن تبریک به خاطر پیروزی ارتش اسلام در مقابل داعش، افزود: پیروزی بر جبهه داعشیان با لطف الهی و خون شهیدان والامقام محقق شده است و اگر امروز این پیروزی را تبریک می گوییم، مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در پایان گفت: داعشیان علاوه بر شکست نظامی و سیاسی به بن بست عقیدتی نیز رسیده است و حامیان داعش نیز امروزه ورشکست شده اند.

 

لازم ذکر است در حاشیه برگزاری این آئین ایستگاه نمادینی از قرارگاه حضرت زینب (س) و همچنین ایستگاه صلواتی به همت امور ایثارگران، آتش نشانی و امداد و نجات ارس برپا شده بود.

امتیاز به خبر :