ارائه 9 طرح برگزیده شرکت های دانش بنیان و فناور قشم در نمایشگاه فن بازار تهران

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم از حضور شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور این مرکز بین المللی با 9 طرح برگزیده در نمایشگاه فن بازار تهران خبر داد.

به گزارش فرینا، سیده مهدیه فلاحی گفت: شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور فعال در مركز رشد بين المللی قشم با ٩ طرح برگزيده با مشارکت در این نمایشگاه، آخرین یافته های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را به نمایش گذاشته اند.
او از واحد R&D شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در حوزه گردشگری حلال، شركت دانش بنيان طراحان انرژی سبز با محصول موتور دوار، شركت ایده پردازان قشم با محصول آنتی اسکالانت و شركت نیاکو اطلس قشم با محصول مینی   PCو تین کلاینت به عنوان بخشی از طرح های منتخب مرکز رشد قشم در این نمایشگاه نام برد.
به گفته مدیر مرکز بین المللی رشد قشم،  شركت مسن انرژی با محولات حوزه ی اينترنت اشيا، شركت آرمان حامی قشم با خدمات تجاری سازی و  خدمات سرمایه گذاری ، شرکت دانا نیرو با پروژه فیبر نوری و شركت پردیس پاسارگاد هم با ارايه خدمات سوییچ های پرداخت و خدمات لویالتی از دیگر شرکت های دانش بنیان قشم هستند که در این نمایشگاه حاضر شده اند.
وی یادآور شد: دستاورد اين شركت ها که در منطقه آزاد قشم فعالیت دارند اعم از توليد محصول يا ارايه خدمات با حضور دكتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رياست جمهوری و رئيس بنياد ملی نخبگان و منصور غلامی وزير علوم، فناوری و تحقيقات در این نمایشگاه رونمايی می شود.
فلاحی گفت: ۷۰ طرح انتخابی برتر کشور از جمله طرح های دانش بنیان و واحدهای فناور مرکز بین المللی رشد قشم در مراسم رونمایی براساس (TRL) سطح آمادگی تكنولوژی های خود را در این نمایشگاه که با حضور سه کشور پاکستان، آذربایجان و قزاقستان در حال برگزاری است، به نمایش می گذارند.
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور همزمان با بزرگداشت هفته ملی پژوهش تا  26 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است و شرکت های دانش بنیان و فناور آخرین یافته های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

امتیاز به خبر :