بازدید وزیر راه از غرفه بندر شهید رجایی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از غرفه منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته، در جریان آخرین وضعیت طرح های توسعه ای و دستاوردهای عملیاتی برگترین بندر تجاری کشور قرار گرفت.

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه از غرفه منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، آخرین وضعیت فاز های 2 و 3 طرح توسعه این بندر را برای دکتر آخوندی تشریح کرد و از اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه نرم افزاری و سخت افزاری شبکه ریلی در بزرگترین بندر تجاری کشور و همچنین طرح ایجاد شهر لجستیکی در اراضی موسوم به 2400 هکتاری سخن گفت.

شایان ذکر است، غرفه منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی که در مجموعه سایت نمایشگاهی سازمان بنادر و دریانوردی واقع شده، به مدت سه روز تا شامگاه سه شنبه 28 آذرماه جاری از ساعت 10 صبح تا 18 بعدازظهر ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﻣﺼﻠﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ‏( ﺭﻩ‏) تهران پذیرای سرمایه گذاران، بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت حمل و نقل دریایی خواهد بود.

این نمایشگاه ﻓﺮﺻﺘﯽ است ﺗﺎ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎﻥ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺩﺭ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺑﻨﺪﺭ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺿﻤﻦ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎ ﻭ ﭘﺘﺎﻧﺴﯿﻞ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺑﻨﺪﺭ، ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ جهت انجام سرمایه گذاری ﺍﻋﻼﻡ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

اطلاعات تخصصی مربوط به بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی  و بنادر تابعه آن در استان هرمزگان ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﺴﺘﻨﺪ، ﺍﻧﯿﻤﯿﺸﻦ، بروشور، کتابچه های راهنمای سرمایه گذاری ﻭ همچنین توضیحات شفاهی ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ این بندر ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﻣﺒﺴﻮﻁ برای بازدیدکنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری ﺗﺸﺮﯾﺢ می شود.

یادآور می شد، دومين نمايشگاه حمل و نقل و صنايع وابسته ظهر روز یکشنبه (26 آذر همزمان با روز حمل و نقل) با حضور عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي در شبستان مصلاي امام خميني(ره) آغاز به کار کرد. در اين نمايشگاه 205 شرکت و سازمان حضور دارند که نزديک به 80 درصد آنها شرکت هاي خصوصي  فعال در بخش های مختلف حمل و نقل دریایی، ریلی، جاده ای، هوایی و صنایع وابسته هستند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، تشریح اقدامات و پروژه های حوزه اقتصادی مقاومتی، ارائه دستاوردها و عملکردها و ارائه ظرفيت ها و توانمندي هاي دو بخش خصوصي و دولتي و محلي براي تقارب انديشه ها و ارائه راهکارها بويژه در بخش تأمين مالي عنوان شده است.


امتیاز به خبر :