با حمایت های منطقه آزاد انزلی 22 محصول جدید به بازار نرم افزار کشور عرضه شد

رییس بخش تحقیق و توسعه شرکت مهندس تراکنش قرن گفت: با حمایت های منطقه آزاد انزلی 22 محصول جدید به بازار نرم افزار کشور عرضه شد.

به گزارش فرینا، موسی جاذب با بیان اینکه با حمایت های مسرور 22 محصول جدید به بازار نرم افزار کشور عرضه شد افزود: براساس یکی از نرم افزارهای تولیدی، اولین سیستم مدیریت پارک حاشیه‌ای هوشمند در کشور عرضه شده که از مهمترین دستاوردهای آن جمع ‌آوری سیستم های پارکومتر از سطح معابر است.
جاذب با اشاره به اینکه با این نرم افزار اولین سامانه مدیریت پارک حاشیه‌ای خودرو به بازار کشور عرضه خواهد شد در توضیح این نرم افزار گفت: شهروندان بهره مند از این محصول به راحتی می توانند فضای خالی لازم جهت پارک خودرو را پیدا و از آن استفاده نموده و در عین حال سازمان ها و نهادهای ذی ربط قادر خواهند بود تمام فضای پارک حاشیه ای یک شهر را مدیریت و انواع آمار و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.
وی در توصیف قابلیت های این سامانه گفت: بهره مندان از این سامانه جهت پرداخت هرگونه وجهی قادرند به درگاه بانک متصل و یا به کمک کیف پول الکترونیکی خود هزینه های پارک را پرداخت نمایند از سوی دیگر این سامانه مجهز به سیستم پیشرفته USSD جهت هرگونه عملیات پرداخت و رزرو بدون نیاز به اینترنت است.
رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت مهندسی تراکنش قرن منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه تکنولوژی پارکومترهای فعلی دیگر منسوخ شده و از آغاز سال ۱۳۹۷ در سطح کشور جمع آوری می شوند ادامه داد: به عنوان‌ مثال در حال حاضر معاونت حمل و نقل شهرداری تهران به این نتیجه رسیده است که باید به سمت هوشمند شدن و استفاده از تکنولوژی به نفع شهروندان گام برداشت و این کار بزرگ قابل تقدیر است که دستور توقف مناقصه اجرای پارکومتر را داده‌اند.
جاذب با اشاره به مزایای دیگر این سامانه گفت: می توانید با هر وسیله ارتباطی (با اینترنت و یا بدون اینترنت) با این سامانه هوشمند ارتباط برقرار کرده و به سرعت هزینه پارک خودروی خود را پرداخت نمایید.
این مدیر شرکت دانش بنیان فعال در منطقه آزاد انزلی با اعلام اینکه سامانه مدیریت پارک حاشیه‌ای از قابلیت عرضه در بازارهای بین المللی برخوردار می باشد از بهره گیری ادارات دولتی استانی و کشوری از سیستم ‌های تولیدی شرکت متبوع وی جهت تسهیل خدمات رسانی در راستای شهر هوشمند و دولت الکترونیکی خبر داد و افزود: از جمله این سیستم ها می توان به سامانه کنترل هوشمند تقاطعات، تولید کیوسک ‌های اطلاع رسانی، تولید ایستگاه اتوبوس هوشمند و پورتال گردشگری و ده ‌ها نرم افزار در حوزه‌ های مختلف شهر هوشمند و دولت الکترونیک اشاره نمود.
جاذب سامانه جامع سرمایه‌گذاری، سامانه جامع مدیریت مهندسین، سامانه جامع صدور کارت سبز، سامانه جامع گردشگری را از دیگر محصولات تولیدی شرکت متبوع خود اعلام و گفت: سامانه اطلاعات مکانی GIS، درگاه خدمات الکترونیک، سامانه شهر نما (استریت ویو)، سامانه جامع آرامستان ها، ایستگاه هوشمند اتوبوس، سامانه کنترل هوشمند تقاطعات، کیوسک اطلاع رسانی هوشمند، سامانه جامع مدیریت اموال، سامانه همایش ها، انواع سیستم های سخت‌ افزاری تردد شمار جاده‌ای، تولید انواع داشبوردهای مدیریتی، انواع نرم افزار برای تلفن همراه در راستای دولت الکترونیک و شهر هوشمند، سامانه هوشمند پارک حاشیه‌ای، سامانه مدیریت و ساماندهی مشاغل شهری.
رییس بخش تحقیق و توسعه شرکت مهندس تراکنش قرن با اشاره به حمایت ها و اعتماد مهندس مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به شرکت های دانش بنیان تصریح کرد که طی دو سال و نیم فعالیت در این منطقه تنوع محصولی ما از یک محصول به 22 محصول در بازار نرم افزاری کشور افزایش یافته بحدیکه طی ماههای اخیر به صورت تقریبی هر 30 روز دو محصول جدید به مجموع محصولات ما اضافه می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :