منطقه آزاد اروند؛ پایلوتی برای طرح های نوین آموزشی کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند تبدیل به پایلوتی برای طرح های نوین آموزشی کشور می‌شود تا الگویی برای توسعه در سراسر کشور باشد.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی در نشست شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد اروند تبدیل به پایلوتی برای طرح های نوین آموزشی کشور می‌شود تا تبدیل برای توسعه در سراسر کشور باشد.
زمانی گفت: ما معتقدیم آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای پیشرفت در حوزه فرهنگ است و در اولویت برنامه های کلان منطقه آزاد اروند نیز قرار دارد.
وی افزود: آنچه در توان داریم در اختیار حوزه آموزش منطقه می‌گذاریم هر چند لازم است وزارت آموزش‌وپرورش هم امکانات و اعتبارات بیشتری برای این کار فراهم کند و آنچه وزارت تأیید کند برای ما مهم است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه راهبرد کلان ما توسعه آموزش‌وپرورش است، گفت: چگونگی آن در اختیار وزارت آموزش‌وپرورش است و باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشیم.
زمانی افزود: ما به برنامه‌های این وزارت در منطقه آزاد اروند کمک می‌کنیم و لازم است این وزارت توان مضاعفی برای پیشبرد آموزش در منطقه به کار گیرد.

 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :