تیم ایران قهرمان رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا شد

تیم ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی دررقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا به میزبانی کیش شد. ‌

به گزارش فرینا، در رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد در مجموع نتیجه دو هفته، تیم تنیس کشورمان مقام نخست را بدست آورد، تیم دختران و پسران لبنان دوم شدند و تیم تنیس زیر 13 سال سوریه مقام سوم را از آن خود کردند.
در این رقابتها در فینال بخش انفرادی پسران تنیسور سوری، بیدان از لبنان را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد. یونس طلاور با شکست آریو جوادی در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستاد و امیر علی قوام مقابل نماینده لبنان به برتری رسید و عنوان نهم را کسب کرد.
در بخش دختران، مشکات الزهراء صفی از ایران موفق شد مقابل تنیسور لبنانی به برتری برسد و در جایگاه نخست هفته دوم بازیها بایستد. فاطمه سادات زنجانی نیز با نتیجه دو برصفر ماندگار فرزامی را شکست داد و عنوان سوم را به نام خود ثبت کرد.
همچنین در بخش دو نفره، تیم سوریه موفق شد لبنان را از پیش رو بردارد و صاحب عنوان قهرمانی شود و در بخش دختران نیز تیم ایران با ترکیب مشکات الزهراء صفی و فاطمه سادات زنجانی تیم لبنان را شکست داد تا نمایندگان کشورمان در بخش دو نفره نیز به مدال طلا برسند.
در مراسم اختتامیه این رقابتها که پس از مسابقه فینال باحضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس فدراسیون تنیس، مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه، رئیس سازمان لیگ تنیس کشور ومسئولان ورزشی کیش وفدراسیون تنیس برگزار شد با اهدای لوح وجایزه از نفرات وتیمهای برتر تقدیر شد.
در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور داشتند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

امتیاز به خبر :