حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه پیام

معاون امور اقتصادی استانداری البرز گفت: مدیران اقتصادی استان، در جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد رونق اقتصادی، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت می کنند.

به گزارش فرینا، عبادلله کامکار در جریان بازدید از پروژه سرمایه گذاری تولید کیسه های خون در استان البرز در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: با برگزاری جلسات ماهانه در واحدهای تولیدی و پروژه های سرمایه گذاری استان، ضمن بازدید از پروژه ها، میزان پیشرفت پروژه ها، مسائل، مشکلات و درخواستهای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را مورد بررسی قرار می دهند.

کامکار گفت: پس از بررسی، مدیران نسبت به حل و برطرف کردن مشکلات اقدام می کنند.

در ادامه این بازدید نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز نیز درخصوص شرکت تولید کننده کیسه های خون گفت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری 50درصدی شرکت فرانسوی اقدام به احداث کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی پیام نموده است که برآورد می شود سالانه 10 میلیون کیسه خون توسط این شرکت در کشور تولید شود.

ابوالفضل فلاح با اشاره به اینکه شرکت فرانسوی تاکنون 10 میلیون یورو سرمایه وارد کشور کرده است، افزود: این پروژه با 7هزار مترمربع زیربنا و با انتقال 100 درصد تکنولوژی از کشور فرانسه، زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرده و 20 درصد مصرف داخلی را تامین می نماید.

فلاح گفت: 80 درصد تولید کیسه های خون نیز به سایر کشورهای جهان صادر می شود.


 

امتیاز به خبر :