برگزاری سومین اجلاس هم اندیشی روابط عمومی های صنعت نفت در پارس جنوبی

سومین اجلاس هم اندیشی روابط عمومی های منطقه سه صنعت نفت به همراه کارگاه های تخصصی به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس در عسلویه برگزار شد.

به گزارش فرینا، رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت در این نشست با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در برنامه های کلان وزارت نفت بسیار حایز اهمیت است گفت: آینده نگری در برنامه ها سر لوحه کار روابط عمومی ها قرار گیرد .

سید مجتبی موسوی شاد با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری سلسله نشست های روابط عمومی های صنعت نفت استفاده از خرد جمعی در برنامه ریزی معطوف به هدف است افزود: برآیند این قبیل نشست ها باید معطوف به استفاده از ظرفیت های مشترک و تجربیات سایر روابط عمومی شرکت ها به عنوان بازوان توانمند وزارت نفت در نیل به اهداف عالیه صنعت نفت باشد.

 موسوی شاد گفت: ما در مجموعه روابط عمومی وزارت نفت از فعالیت های خلاقانه برای ارتقای  جایگاه این صنعت  حمایت می کنیم که در همین راستا قرار است کارهای مشترکی در این زمینه انجام شود و دبیرخانه روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت آماده دریافت پیشنهادات است.

 وی افزود: اتفاق نظر ،هماهنگی و یکصدایی در مجموعه روابط عمومی های وزارت نفت بسیار حایز اهمیت است که در این زمینه می توان با یکپارچه سازی و کلان نگری در اجرای برنامه ها به این مهم کمک شایانی کند.

رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت با مهم دانستن شناسایی آسیب ها در فعالیت های روابط عمومی ادامه داد: روابط  عمومی ها باید چالش ها را شناسایی و برای رفع آن راهکار ارایه دهند که روابط عمومی های هوشمند براحتی خواهند توانست در زمان بحران با یک برنامه منسجم به خوبی آن را مدیریت کنند.

در این نشست رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نماینده روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت نیز با اشاره به اهداف برگزاری این نشست ها گفت: این سلسله نشست ها با هدف تبادل نظرات و تجارب ما بین روابط عمومی ها بصورت دوره ای برگزار می شود.

ایوب بنوی افزود: خوشحالیم که روابط عمومی ها صنعت نفت در منطقه سه همراه و همگام با تلاشگران صنعت نفت عزم خود را برای تعالی و توسعه صنعت نفت که نقش آن در توسعه اقتصادی کشور غیرقابل انکار است، جزم کرده اند و با برنامه ریزی های متعدد در این راستا گام بر می دارند.

امتیاز به خبر :