پرواز مستقیم کیش به مسقط برقرار می شود

محمد ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در سفر به مسقط پایتخت سلطان نشین عمان با مسئولان و مدیران این کشور در خصوص همکاری های اقتصادی، بانکی و هواپیمایی گفت وگو کرد.

به گزاش فرینا به نقل از ایرنا، انصاری لاری در این سفر دو روزه، ضمن دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط ، مذاکرات مؤثری با مسئولان ومدیران بانک ملی عمان، بانک مسقط، بانک ظفار و بانک العز الاسلامی داشت.
مسئولان بانک های عمانی در این دیدارها موافقت اولیه خود را برای تاسیس شعب این بانک ها در جزیره کیش و فعال کردن حساب های شرکت هواپیمایی کیش ایر در بانک های عمان ونیز صدور کارت های اعتباری بین المللی برای فعالان اقتصادی کیش (به شرط معرفی وارائه ضمانت از سوی منطقه آزاد کیش) ودیگر مناطق آزاد کشور اعلام کردند.
انصاری لاری همچنین در دیدار های جداگانه ای که با تجار بزرگ وفعالان اقتصادی عمان داشت درباره سرمایه گذاری در کیش و مزایای این منطقه آزاد بحث وتبادل نظر کرد.
مدیر عامل منطقه آزاد کیش اعلام کرد که به زودی پرواز مستقیم کیش به مسقط با هدف تقویت روابط جزیره کیش وعمان ونیز آمد ورفت گردشگران عمانی به جزیره کیش برقرار خواهد شد.
در حال حاضر پروازهای شیراز ، بندر عباس وچابهار به مسقط توسط هواپیمایی کیش ایر انجام می شود.

امتیاز به خبر :