برگزاری اختتامیه سوگواره عکاسی جلوه عاشقی منطقه آزاد انزلی

با معرفی آثار برگزیده هیات داوران؛ آیین اختتامیه سوگواره بین المللی عکاسی جلوه عاشقی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش فرینا، آیین اختتامیه سوگواره بین المللی عکاسی جلوه عاشقی که با موضوع محرم و عاشورا که به همت این سازمان از ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر سالجاری۱۴۲۲ شرکت کننده آثار خود ارسال کرده بودند باحضور مدیران و معاونین این سازمان و هنرمندان از سراسر کشور، تجلیل از نفرات برتر و آثار برگزیده هیات داوران در منطقه آزاد انزلی برگزار شد .
مهدی کاظمیان مدیر فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد انزلی و دبیر این سوگواره عکاسی بیان کرد : سوگواره جلوه عاشقی در دو بخش عکاسی با دوربین عکاسی و عکاسی با موبایل برگزار شد و ۳۸۹۴ قطعه عکس در مجموعه به دبیرخانه ارسال شد که ۲۵۹۰ قطعه عکس در بخش عکاسی با دوربین و ۱۳۰۴ قطعه در بخش تلفن همراه بوده که کمیته داوران ۳۲۱۵ عکس را قابل رقابت ارزیابی کردند.
در بخش عکاسی با دوربین به ترتیب رضا عیسی پور از اردبیل ، وحید مومن زاده از اصفهان و امین پاسی شیرازی از شهر کرد نفرات برگزیده اعلام شدند و در بخش عکاسی با موبایل پژمان مولایی از اندیمشک ، مژگان جعفری از رشت و امیرمحبوب یگانه از بندرانزلی نفرات اول تا سوم شدند.
لازم بذکر است کمیته داوران متشکل از استاد کریم ملک مدنی ، رامین مقدم و محمد گلچین بوده که آثار ارسالی را برسی و نفرات برگزیده را معرفی کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :