برگزاری نخستین کارگاه آموزشی استند آپ پدل برد در قشم

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی استند آپ برد با هدف آشنایی علاقمندان با ورزش مهیج موج سواری در این‌ جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی با اعلام این مطلب گفت: این کارگاه با حضور 15 داوطلب و توسط دو تن از مدرسان با حمایت سازمان منطقه آزاد در کلوپ تفریحات دریایی مجموعه ایران زمین جزیره قشم برگزار شد.
او ادامه داد: مباحث مهم دوره های آموزشی این ورزش مهیج شامل کلاس های تئوری و عملی به مدت دو روز به داوطلبان منتقل شد و در نهایت از سوی انجمن ورزش های موج سواری کشور به قبول شدگان مدرک موج سواری ارائه می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: با توجه به المپیکی بودن این رشته ورزشی، علاقمندان برای گذراندن دوره و کسب مدرک می توانند به کمیته ورزش های موج سواری قشم مراجعه کنند.
شایان ذکر است که ورزش موج سواری از سال 1395 در کشورمان راه اندازی شده و کمیته جزیره قشم نیز با توجه به شرایط مناسب آب های این منطقه و وجود کلوپ های مختلف ورزش های دریایی، اقدام به فعال کردن این ورزش مهیج نموده که نخستین کارگاه آموزشی این رشته با حضور جمع زیادی از مردم جزیره در محل کلوپ دریایی مجموعه ایران زمین برگزار شد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

امتیاز به خبر :