اخبار اقتصادی | سهولت فضای کسب و کار مهمترین عامل توسعه فعالیت های اقتصادی است

  • دوشنبه 18 دی 1396 - 13:14
  • 0 دیدگاه
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: نیاز امروز جامعه، تقویت روحیه امید و حل مشکلات بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی و اقتصادی است تا با ایجاد سهولت در کسب و کار به رونق و توسعه فعالیت‌های اقتصادی بپردازیم.


پایگاه خبری مناطق آزاد (فرینا) | اخبار اقتصادی | ایرذنا نوشت: محمد شریعتمداری امروز دوشنبه در دومین دوره آیین اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب به مناسبت 134 سالگی تاسیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در محل تالار وحدت افزود: امروز در کشور با وجود همه مشکلات، اما افق های فراوانی وجود دارد و 85 هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ مشغول به کارند.
به گفته این مقام مسئول، با وجود تعدد مشکلات، اما واحدهای صنعتی وجود دارند که در عرصه بین المللی پیشتاز هستند، بر این اساس با تکیه بر امید و حل مشکلات می توان به رونق اقتصادی پرداخت که با همراهی و هماهنگی دولت، مجلس و پارلمان بخش خصوصی در کنار هم میسر می‌شود.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: بزرگانی در عرصه اقتصادی داشته و داریم که با وجود مقررات پیچیده و دست و پا گیر، تحریم‌ها و شرایط پسابرجام در سال های گذشته و امروز هیچگاه از تلاش باز نیستند و خود را به مقصد نهایی یعنی تولید رساندند؛ اینها ادامه دهنده راه امین الضرب و امین الضرب ها هستند.
آیین دومین دوره اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب به مناسبت 134 سالگی تاسیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امروز دوشنبه با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در تالار وحدت برگزار شد.
در این آیین تندیس امین الضرب به سه نفر و نشان امین الضرب به هفت نفر از برترین های کارآفرینی، افراد خلاق در عرصه کار و پیشکسوتان اهدا شد.

برچسب ها : اخبار اقتصادی
امتیاز به خبر :