امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای با منطقه ویژه انرژی پارس

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای همکاری‌های مشترک امضا شد.

به گزارش فرینا، این تفاهم‌نامه برای همکاری مشترک میان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای به منظور استفاده بهینه از پتانسیل‌ها، ظرفیت و توانایی علمی و پژوهشی دو طرف و اهداف کلان صنعت نفت منعقد شده است.
ابراهیم صالحی عمران سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در نشست امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به ظرفیت این دانشگاه در سراسر کشور گفت: تامین تکنیسین فنی مورد نیاز صنایع بالادستی و پائین دستی نفت از اهداف دانشگاه است.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز با عنوان اینکه مدت این تفاهم‌نامه یک سال خواهد بود گفت: هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه ایجاد همفکری و همکاری در راستای گسترش و ارتقاء سطح تعاملات علمی و پژوهشی در بین دانشگاه و منطقه اقتصادی پارس به منظور رفع نیازهای علمی و پژوهشی و تبادل اطلاعات با در نظر گرفتن تجربه و تخصص دو طرف است.
حسین سلمانی با اشاره به موضوع تفاهم‌نامه و محور‌های همکاری افزود: تفاهم‌نامه مذکور در جهت بهره‌مند شدن طرفین از توان فکری و تجربی یکدیگر، توسعه همکاری‌های مشترک علمی، ایجاد زمینه‌های لازم و مناسب به منظور بهره‌مندی متقابل از ظرفیت‌های رسانه‌ای طرفین، مشاوره در‌خصوص تألیف و انتشار کتب و تولیدات علمی، پژوهشی و برقراری ارتباط مؤثر در قالب تعریف دوره‌های کارآموزی، کارورزی، و بازدیدهای علمی امضا شده است.


 

امتیاز به خبر :