نیروی هایی که در منطقه آزاد اروند وارد عرصه آموزش می‌شوند باید توانمند باشند

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: آموزش و پرورش تعدادی نیروی جدید گرفته است که نیاز به آموزش دارند و قصد داریم نیرویی که وارد آموزش می‌شود را توانمند کنیم.

به گزارش فرینا، سید مرتضی نعمت زاده در جلسه برگزاری دوره های آموزشی برای معلم ها در مقاطع دبستانی و پیش دبستانی افزود: برگزاری این دوره ها 4 محور کلی دارد.

نعمت زاده گفت: این محور ها شامل آموزش کتاب های درسی، شیوه آموزش، رابطه میان معلم و دانش آموز است و دوره آموزشی برای مدیران است که هر ۴ محور از جنس بینشی است.

وی افزود: یکی از خصوصیات این دوره ها اجرا در طولانی مدت است که امکان تعمیق آموزش، اجرایی شدن و دریافت بازخورد را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه طرح دوم این دوره ها نیز در طی ۵ روز اجرا می‌شود و از نوع بینشی و پرورشی است گفت: در آخرین جمع بندی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که چنانچه پس از اجرای طرح اول بازخورد کیفی خوبی دریافت کنیم گام دوم را برمی داریم.

نعمت زاده افزود: آموزش و پرورش تعدادی نیروی جدید گرفته است که نیاز به آموزش دارند و قصد داریم نیرویی که وارد آموزش می‌شود را توانمند کنیم.


 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :