ضرورت راه اندازی خدمات پزشکی نوین در منطقه آزاد قشم

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی گفت: راه اندازی خدمات نوین پزشکی، یکی از نیازهای اساسی در جنوب کشور وبخصوص منطقه آزاد قشم است تا بتوان با استفاده از ظرفیت های این بخش، خدمات شایانیرا برای آحاد جامعه و مردم منطقه فراهم کرد.

به گزارش فرینا، قدرت الله شاکری نژاد در نشست مسئولان جهاد دانشگاهی و موسسه رویان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: درمان سرطان سینه، زخم دیابت، تحقیقات پزشکی، ناباروری و خون بند ناف نوزاد می تواند با همت مسئولان منطقه آزاد قشم عملیاتی شود.

شاکری نژاد با اشاره به پژوهش های ارزشمند انجام شده در کشور، گفت: این اقدامات موجب شده جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان به عنوان یک مرجع رسمی شناخته شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا با به اشتراک گذاشتن دانش فنی درمان ناباروری به دانشگاه ها و مراکز علمی و حتی بخش خصوصی، نیاز کشور و منطقه را به این حوزه ازسلامت افزایش دهیم.

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی افزود: با توجه به آمارهای اعلام شده در خصوص سرطان سینه در قشم و جنوب کشور، می توان نسبت به ایجاد مرکز تشخیص و درمان سرطان سینه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، جهاد دانشگاهی و دانشکده علوم پزشکی اقدام کرد.

قدرت الله شاکری نژاد همچنین گفت: جهاد دانشگاهی همچنین آمادگی آن را دارد تا نسبت به ایجاد مرکز درمان زخم دیابت نیز در قشم اقدام کند.


 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :